Email   Heslo nová registrace
 



Nápověda, nejčastejší dotazy




Jak se zaregistrovat?


V sekci nová registrace vyplňte připravený formulář. Povinné údaje jsou označeny hvězdičkou. Vyplněný formulář odešlete zmáčknutím červeného tlačítka Registrace.
Po úspěšné registraci Vám bude zaslán potvrzovací email (na emailovou adresu, kterou jste zadali do formuláře).

Registraci dokončíte kliknutím na potvrzovací odkaz v tomto emailu. Pokud svou registraci nepotvrdíte, nebudete se moci na webu přihlásit ke svému uživatelskému účtu.




Jak si objednám zboží?


Objednávat zboží mohou pouze registrovaní a přihlášení uživatelé.
Proces objednávky má 4 kroky a po jejím dokončení je uživateli zaslán email s přehledem objednaného zboží a odkazem pro potvrzení objednávky. (Pokud nedojde k potvrzení objednávky, nezačne se zpracovávat a po uplynutí 10 dnů bude stornována).




V jakém stavu jsou jednotlivé desky, obaly?


V detailu produktu můžete naleznout různé popisy stavu desek, oblau:

VINYL

M = nová, nehraná deska
NM = jako nová, téměř nehraná
EX = hraná deska, běžné stopy používání (drobné škrábance a šum nebránící normálnímu poslechu)
VG = velice hraná deska nese výrazné stopy používání
G = uspokojivá kvalita, větší škrábance a opotřebení desky
P = velice špatná kvalita, deska může přeskakovat, být prasklá apod.

OBAL

M = bezchybný, nový nebo jako nový
EX = stopy běžného používání
VG = větší pomačkání obalu, můžou být odřeniny apod.
G = obal má výraznější odřeniny a pomačkání, může být natržený
P = velice poškozený obal, potrhaný případně i nekompletní
N = univerzální obal
CS = company sleeve = univerzální firemní obal

Znaménko + nebo - upřesňuje stav desky




Mohu reklamovat objednávku, část objednávky?


Ano. Reklamace se řeší individuálně přes email nebo telefonicky. Před samotným dokončením objednávky si ještě přečtěte obchodní podmínky, kde se píše, že kupující je seznámen se stavem a popisem zboží, jenž kupuje (detail zboží). U některého zboží tak nebudete moci reklamaci uplatnit.




Je možné sehnat desku, která není v nabídce obchodu?


Ano. V současné době nejsou všechny desky, jež máme v archivu, zadány v databázi obchodu.

Pokud nejste registrovaný uživatel, napište nám na info@muzeum-hudby.cz a zeptejte se na konkrétní desku. Registrovaní uživatelé mohou po přihlášení vytvořit svou poptávku v sekci "Můj profil" -> "Moje poptávky".




Podle jakých parametrů lze desku vyhledat?


Ve vyhledávacím formuláři je několik parametrů, které můžete libovolně zadávat a kombinovat.

Prvním údajem vlevo nahoře je "Hledat" - název, slovo, text, který chcete vyhledat. Další parametr "Kde" upřesní, zda se jedná o slovo z názvu alba či interpreta. V pravém sloupci formuláře je možné zadat typ nosiče, zvolit hledání podle počátečního písmene interpreta a zem, kde byla deska vydána.
Dále lze vyhledávat podle roku vydání desky či data vložení do databáze. Výběr lze také omezit cenovým intervalem. Při zaškrtnutí políčka "Telefonicky" vyhledáte desky, u kterých není cena uvedena, ale lze se na ni poptat telefonicky.

Zaškrtnutí "Hledej podle žánrů" Vám umožní podrobnější vyhledávání.